bestdownload
هرچی از بازی بخوای

سلام دوستان عزیز بست دانلودی.از اینکه وبلاگ مارو برای دیدن انتخاب کردین ازتون کمال تشکر رو داریم.امروز یه خبرجالب میخوام بهتون بگم و اون اینه که خبر نامه وبلاگ راه اندازی شد و شما از این پس می تونین با عضویت درخبرنامه از جدیدترین اخبار بازی ها و خیلی مطالب دیگه برخوردار بشین.پس همین الان برای عضویت در خبرنامه اقدام کنید.با تشکر فراوان مدیریت وبلاگbest download.




تاریخ: پنج شنبه 26 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهرخ

کمپانی های Sony و Microsoft گر چه در ماه می فروش زیادی از کنسول هایشان نداشتند، اما از آمار منتشر شده از سوی NPD راضی هستند. بر اساس آماری که NPD منتشر کرده، کنسول PS3 هر سال رشد 14 درصدی داشته و در ماه می امسال نیز 175 هزار واحد فروش داشته است. البته علت فروش کم این کنسول در این ماه، در دسترس نبودن شبکه PSN بوده، اما در کنار فروش کنسولی، فروش بازی ها روی این کنسول کاهش 16 درصدی را نشان می دهد. همچنین فروش بازی های PSP هم بیش از 43 درصد کاهش داشته است. پر فروش ترین بازی های PS3 در این ماه عنوان های L.A. Noire ،Mortal Kombat و Brink بوده اند. بر اساس این آمار، Xbox 360 این ماه نیز پر فروش ترین کنسول بوده و با حساب این ماه، در یکسال گذشته این کنسول پر فروش ترین دستگاه بازی بوده است.

این کنسول در ماه می امسال فروش 270 هزار واحدی داشته که در مقایسه با فروش سال گذشته، افزایش 39 درصدی را نشان می دهد. همچنین میزان 140 میلیارد دلار از فروش بازی های این کنسول بدست آمده است. فروش این کنسول همراه با بازی هایش، مبلغ 265 میلیون دلار را به همراه داشته است. همچنین فروش Kinect نیز تا ماه می از مرز 10.4 میلیون واحد گذشته و در ماه می بازی های L.A Noire ،Brink ،Portal 2 و Mortal Kombat جزو بازی های پر فروش این کنسول بوده اند. فروش بازی ها روی کنسول Xbox 360 نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است. در ادامه این آمار، کنسول Wii کاهش فروش 29 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. این کنسول در این ماه 239 هزار واحد فروش داشته که 34 هزار واحد کمتر از فروش Xbox 360 است. کنسول 3DS نیز در این ماه 180 هزار واحد فروش داشته است. فروش بازی ها روی این کنسول نیز کاهش 35 درصدی داشته است.




تاریخ: پنج شنبه 26 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهرخ

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نزدیک به 70 درصد از مراحل ساخت بازی Final Fantasy XIII-2 به پایان رسیده است. این بازی نمایش خوبی هم در E3 امسال داشت. آقای موتومو توریاما (Motomu Toriyama) کارگردان این بازی علام کرد که نسخه Xbox 360 این بازی روی چند دیسک عرضه خواهد شد.




تاریخ: پنج شنبه 26 / 3 / 1390برچسب:Final Fantasy,XIII-2,نزدیک به 70 درصد,
ارسال توسط شاهرخ

بازی F1 2010 برای Codemasters نتایج خوبی داشت. در خاورمیانه دومین بازی پر فروش ورزشی بود و در اروپا هم خیلی خوب عمل كرد. بازی در جدول فروش هفتگی، بسیار درخشانی ظاهر شد و به سرگرمی اصلی طرفداران سری مسابقات F1 تبدیل شد. داستان جالبی پشت این موفقیت وجود دارد. استودیوی Codemasters Birmingham یك استودیوی تازه تأسیس بود كه هدف آن خلق بهترین بازی های مسابقه ای در بازار بود. آن ها سراغ سبكی رفتند كه سال ها بود توجه خاصی به آن نمی شد و به همین دلیل تیم تازه تأسیس سراغ سری مسابقات F1 رفتند. F1 2010 اصول را خیلی خوب رعایت كرد و مسابقه ای با جزئیات و با كیفیت ارائه كرد و با شعار ”Be the Driver, Live the Life” سعی كرد كه به مسابقات حس و حالی دیگر بدهد و كمی درام به آن اضافه كند.

استفن هود (Stephen Hood) طراح ارشد بازی می گوید: "فكر می كنم که ما برای نسخه اول خیلی بلند پرواز بودیم و Be the Driver, Live the Life مسئولیت بزرگی بود، ولی ما باید آن كار را انجام می دادیم تا به همه بگوییم كه كاری جدید و متفاوت می کنیم و فقط یك بازی مسابقه ای F1 دیگر نیستیم." F1 2010 با وجود تمام سختی های آن یك مرحله اكتشافی برای سازندگان بود و در حقیقت آن ها با این بازی خود را ارزیابی كردند و نقاط قوت و ضعف خود را شناختند. هود می گوید: "بیشتر كار اولیه ما در زمینه تكنولوژی بود. در سری قبل، ما سعی می كردیم بازی را سرهم كنیم و ساختار آن را تشكیل دهیم و با F1 2011 می خواهیم كاری كه واقعاً دوست داریم با بازی انجام دهیم را امكان پذیر كنیم."



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:F1 2011,
ارسال توسط شاهرخ

در اتاقی تاریک واقع در سالن نمایش های E3، کمپانی Sega بازی اول-شخص ترسناک Rise of Nightmares را که برای Kinect در دست ساخت است، به نمایش درآورد. بعد از لحظات نشاط انگیزی که سپری شد، بازیکنان خود را روبروی موجودات ترسناکی دیدند که بازیکنان را وارد اولین قسمت از بازی می کردند. سازندگان اعلام کردند این مرحله از بازی که به نمایش درآمده است، مربوط به ACT III این عنوان می شود. شخصیت اصلی این بازی همراه همسرش به سفری رفته، اما در این سفر همسر او دزدیده می شود. او در این بازی سعی می کند که همسرش را نجات دهد. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی در یک سیاه چال و روی یک صندلی به هوش می آید.

روبروی او فرد دیگری همانند خودش روی صندلی قرار داشت که شخص دیگری که لباس های خون آلودی به تن داشت، با اره برقی بالای سرش ایستاده بود. پس از مدتی که زیاد هم طول نکشید، آن مرد با اره برقی شروع کرد به بریدن دست مردی که روی صندلی بود و سپس سرش را هم با آن قطع کرد. این سرنوشتی بود که به احتمال زیاد برای شخصیت اصلی بازی هم اتفاق می افتاد، اما خوشبختانه تلفن همراه قاتل زنگ می خورد و برای مدتی اتاق را ترک کرد. او به موجودی که به زامبی شباهت داشت، گفت که مراقب باشد. در این لحظه باز هم شانس به شخصیت اصلی رو کرد. یکی دیگر از زندانی ها که یک پیرمرد بود، سر آن موجود زامبی مانند را کند و سریع شخصیت اصلی را آزاد کرد.

بازیش فوق العاده است.برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:Rise of,Nightmares,
ارسال توسط شاهرخ

قسمت Survival Mode بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از بخش هایی بود که در E3 به نمایش درآمد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این حالت بازیکنان می توانند به صورت Split-Screen یا Online بازی کنند و در برابر حمله دشمنان دفاع کنند. با کشتن هر دشمن در این بازی، پول بدست می آورید و می توانید به وسیله آن محمات بخرید و سلاح خود را ارتقاء دهید. این بازی در 8 نوامبر عرضه خواهد شد.

 




تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب: Survival Mode,MW3,
ارسال توسط شاهرخ

کمپانی Atlus تاریخ عرضه بازی Rock of Ages را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 31 آگوست روی شبکه های PSN و Xbox Live عرضه خواهد شد. قیمت این بازی نیز بین 10 تا 15 دلار خواهد بود. این عنوان یکی از بازی هایی بود که در E3 مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

زیاد از این بازی خوشم نمیاد!امیدوارم که خوب باشه!شما هم نظر یادتون نره.




تاریخ: جمعه 25 / 3 / 1390برچسب:تاریخ عرضه بازی,Rock of Ages,
ارسال توسط شاهرخ

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 41315
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content